Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Не підлягається поверненню меблі:

  1. Які вже збиралася і встановлювалася.
  2. З пошкодженнями.
  3. Привезені або виготовлені під замовлення.

Гарантійний термін встановлюється виробником.
Гарантійне обслуговування здійснюється при пред’явленні Покупцем чека або накладної від транспортної компанії, яка доставляла вам товар, та дотриманні правил установки, експлуатації меблів. Вартість пересилання оплачує покупець.

Гарантія не розповсюджується якщо:

  • механічні пошкодження сталися з вини Замовника
  • пошкодження внаслідок неправильного монтажу і експлуатації меблів
  • пошкодження в результаті зміни конструкції, перевантаження або – використання меблів не за призначенням

Комплектація замовлених меблів, а також перевірка цілісності крихких елементів проводитися в присутності працівника служби доставки! Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

Якщо ви вважаєте, що отриманий вами товар бракований, будь ласка не забирайте товар, оформляйте повернення або зв'яжіться з нами! Якщо товар вже забрано, єдиний вихід - рекламація, заміна бракованих деталі, безкоштовно!

При виникненні проблеми зв’яжіться з нами зручним для Вас способом. Всі рекламації розглядаються в терміни, передбачені законодавством.

Якщо товар був придбаний з доставкою, то при поверненні товару вартість доставки не повертається.

Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:

  1. перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на товар;
  2. в разі необхідності роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця (виробника) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
  3. користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
  4. з метою запобігання негативних для споживача наслідкам використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товару такого роду.